2022
Koko sydämestä – Otteita
Marraskuu 2022


”Koko sydämestä – Otteita”, Nuorten voimaksi, marraskuu 2022.

Koko sydämestä

Otteita

Kuva
Craig, julistelainaus

Lataa PDF-tiedosto

Jeesuksen Kristuksen opetuslapsina me uskomme kolmeen tärkeään totuuteen ja voimme kasvaa niissä.

Ensiksi – me voimme pitää liittomme, vaikka se ei olisikaan helppoa

Kun kohtaatte uskoonne, perheeseenne tai tulevaisuuteenne liittyviä haasteita – kun ihmettelette, miksi elämä on niin vaikeaa, vaikka teette parhaanne elääksenne evankeliumin mukaan – muistakaa, että Herra sanoi meille, että odotettavissa on vaikeuksia. Vaikeudet ovat osa suunnitelmaa, eivätkä ne tarkoita, että teidät olisi hylätty. Ne ovat osa sitä, mitä tarkoittaa olla Hänen. – –

Mukavuudessa eläminen ei tuo voimaa. Voima, jota tarvitsemme kestääksemme oman aikamme helteen, on Herran voima, ja Hänen voimaansa vuodatetaan Hänen kanssaan solmimiemme liittojen kautta. – –

Toiseksi – me voimme toimia uskossa

Jeesuksen Kristuksen opetuslapsina me ymmärrämme, että usko Häneen vaatii toimimista – erityisesti vaikeina aikoina. – –

Kolmanneksi, me voimme omistautua Hänelle koko sydämestämme ja iloiten

– – Minun [ei] todellakaan pidä koskaan ajatella, että tämän päivän koettelemus kyseenalaistaisi Jumalan rakkauden minua kohtaan, tai antaa sen muuttaa uskoani Häneen epäilyksi. – –

Kunnes koittaa päivä, jolloin kuolevaisuuden arjen haavat parantuvat, odotan Herraa ja luotan Häneen – Hänen aikatauluunsa, Hänen viisauteensa, Hänen suunnitelmaansa.

Yhdessä teidän kanssanne haluan seisoa Hänen kanssaan ikuisesti. Koko sydämestä. Tietäen, että kun rakastamme Jeesusta Kristusta koko sydämestämme, Hän antaa meille vastineeksi kaiken.

Tulosta