Nuorten voimaksi
Riemuitkaa pappeuden avainten lahjasta
Toukokuu 2024


Sunnuntain iltapäiväkokous

Riemuitkaa pappeuden avainten lahjasta

Otteita

Kuva
alt-teksti

Lataa PDF-tiedosto

Ilman pappeuden avaimia kenelläkään meistä ei olisi pääsyä välttämättömiin toimituksiin ja liittoihin, jotka sitovat meidät rakkaisiimme iankaikkisesti ja sallivat meidän lopulta asua Jumalan luona. – –

Pappeuden avaimet antavat meille valtuuden ulottaa kaikki Abrahamille luvatut siunaukset koskemaan jokaista liittonsa pitävää miestä ja naista. Temppelityö tuo nämä hienot siunaukset kaikkien Jumalan lasten ulottuville riippumatta siitä, missä tai milloin he ovat eläneet tai nyt elävät. – –

Profeetta Joseph Smithin kautta palautetut pappeuden avaimet mahdollistavat sen, että jokainen liittonsa pitävä mies ja nainen voi päästä osalliseksi uskomattomista henkilökohtaisista hengellisistä etuoikeuksista. – –

Rakkaat veljeni ja sisareni, tämä on lupaukseni. Mikään ei auta teitä pitämään lujemmin kiinni rautakaiteesta kuin palveleminen temppelissä niin säännöllisesti kuin olosuhteenne sallivat. Mikään ei varjele teitä paremmin, kun kohtaatte maailman pimeyden sumuja. Mikään ei vahvista enemmän todistustanne Herrasta Jeesuksesta Kristuksesta ja Hänen sovituksestaan tai auta teitä ymmärtämään paremmin Jumalan suurenmoista suunnitelmaa. Mikään ei tyynnytä henkeänne enemmän tuskan hetkinä. Mikään ei avaa taivaita enemmän. Ei mikään!

Temppeli on portti suurimpiin siunauksiin, mitä Jumalalla on varattuna meille jokaiselle, sillä temppeli on ainoa paikka maan päällä, missä voimme saada kaikki Abrahamille luvatut siunaukset. – –

Riemuitkaamme pappeuden avainten palauttamisesta, jonka ansiosta te ja minä voimme päästä osallisiksi jokaisesta hengellisestä siunauksesta, jonka olemme halukkaita ja kelvollisia vastaanottamaan.

Tulosta