2022
Mutta me emme piitanneet heistä
Toukokuu 2022


”Mutta me emme piitanneet heistä”, Nuorten voimaksi, toukokuu 2022.

Lauantain aamukokous

Mutta me emme piitanneet heistä (1. Nefi 8:33)

Otteita

Kuva
juliste kasvista, joka kasvaa kalliolla

Lataa PDF-tiedosto

Sana piitata viittaa siihen, että välittää jostakin tai kiinnittää huomiota johonkuhun tai johonkin. – –

Kristuksen oppi, joka on kirjoitettu ”elävän Jumalan Hengellä – – ihmissydämiin” [2. Kor. 3:3], lisää kykyämme ”olla piittaamatta” monista häiriötekijöistä, pilkasta ja harhautuksista langenneessa maailmassamme. – –

Liittoon kuuluvien sitoumusten mukaan eläminen ja niiden rakastaminen luovat Herraan yhteyden, joka on syvästi henkilökohtainen ja hengellisesti voimallinen. – –

Liittoyhteytemme Jumalaan ja Jeesukseen Kristukseen on kanava, jonka kautta voimme saada kyvyn ja voiman ”olla piittaamatta”. Ja tämä side vahvistuu, kun pidämme jatkuvasti kiinni rautakaiteesta. – –

Saanen ehdottaa, että Jumalan sanasta kiinni pitäminen merkitsee sitä, että 1) muistamme, kunnioitamme ja vahvistamme sitä henkilökohtaista yhteyttä, joka meillä on Vapahtajaan ja Hänen Isäänsä palautetun evankeliumin liittojen ja toimitusten kautta, ja että 2) rukoillen, vilpittömästi ja johdonmukaisesti käytämme pyhiä kirjoituksia sekä elävien profeettojen ja apostolien opetuksia ilmoitetun totuuden varmoina lähteinä. – –

Ponnistelkaa eteenpäin. Pitäkää lujasti kiinni. Älkää piitatko.

Todistan, että uskollisuus Vapahtajan palautetun evankeliumin liitoille ja toimituksille mahdollistaa sen, että voimme ponnistella eteenpäin Herran työssä, pitää lujasti kiinni Hänestä Jumalan sanana ja olla piittaamatta vastustajan houkutuksista.

Tulosta