2021
Luota profeettaan
Maaliskuu 2021


Ystävien kesken

Luota profeettaan

Haastattelijana Haley Yancey.

Kuva
a boy talking to President Nelson

Kun olin nuori poika, olin samassa seurakunnassa kuin presidentti Nelson. Hän oli vaarnanjohtajani. Seurakunta oli aika iso, joten en usko, että hän varsinaisesti tunsi minua.

Kun minusta tuli diakoni, kohtasin hänet kuitenkin kerran ja se kohtaaminen jäi mieleeni. Halusin olla erityisen kunnioittava, kun jaoin sakramenttia. Minusta se tuntui tärkeältä. Siksi yritin joka sunnuntai osoittaa kunnioittavani sakramenttia.

Eräänä sunnuntaina olin kävelemässä kirkosta kotiin, kun vierelleni pysähtyi auto. Kuljettaja avasi ikkunan. Se oli vaarnanjohtaja Nelson! Hän sanoi: ”Huomasin, että käyttäydyit erittäin kunnioittavasti, kun jaoit sakramenttia. Kiitos siitä.”

Hän ei ehkä muista sanoneensa sitä. Mutta minä en koskaan unohda hänen sanojaan. Hän vaivautui pysähtymään ja kertomaan minulle, että olin toiminut oikein. Se merkitsi minulle paljon.

Tiedän, että presidentti Nelson on Jumalan profeetta. Tiedän, että hän on elänyt hienon elämän, joka on valmistanut häntä nykyiseen tehtäväänsä. Tiedän, että hän saa ilmoitusta johtaakseen kirkkoa. Jos seuraamme häntä, meitä siunataan.

Profeettamme sanat

Kuva
Product Shot from March 2021 Friend Magazine

Leikkaa irti nämä lainaukset presidentti Nelsonin sanoista. Voit myös kirjoittaa ylös itse kuulemiasi lainauksia! Puhkaise pieni reikä jokaisen kortin yläkulmaan ja pujota reiästä lanka. Kiinnitä lanka henkariin tai keppiin.

”Kun päätätte elää Herran puolella, te ette ole koskaan yksin.”1

”Jokainen päivä on päätösten päivä, ja meidän päätöksemme ratkaisevat päämäärämme.”2

”Mormonin kirja on lahja Jumalalta koko ihmiskunnalle.”3

”Kun me seuraamme Jeesusta Kristusta, me toimimme siten kuin Hän toimisi ja rakastamme siten kuin Hän rakastaisi.”4

”Rukoilkaa silmiä nähdä Jumalan käden vaikutus elämässänne ja maailmassa ympärillänne.”5

  1. ”Jalon perinnön nuoriso: Mitä te valitsette?”, kirkon koululaitoksen hartaustilaisuus nuorille aikuisille, 6. syyskuuta 2013, broadcasts.churchofjesuschrist.org.

  2. ”Iankaikkisia päätöksiä”, Liahona, marraskuu 2013, s. 108.

  3. ”Todistus Mormonin kirjasta”, Valkeus, tammikuu 2000, s. 84.

  4. ”Pelastuksen työ: Vertaus isästä nukkumaanmenoaikaan”, maailmanlaajuinen johtajien koulutuslähetys, kesäkuu 2013, broadcasts.churchofjesuschrist.org.

  5. ”Tule ja seuraa minua”, Liahona, toukokuu 2019, s. 90.

Tulosta