2022
Tiedän, että tapaan hänet vielä
Heinäkuu 2022


”Tiedän, että tapaan hänet vielä”, Nuorten voimaksi, heinäkuu 2022.

Johtoaihe ja minä

Nuoret kertovat, kuinka he elävät Nuorten Naisten ja Aaronin pappeuden koorumien johtoaiheiden mukaan

Tiedän, että tapaan hänet vielä

”Tulen kelvolliseksi saamaan temppelin siunaukset ja voin kokea kestävää evankeliumin iloa.”

Kuva
nuori mies

Uskon, että Herra antoi meille perheen, jotta voisimme osaltamme vahvistaa ja tukea toinen toistamme. Herra antoi meille perheen myös, jotta emme olisi yksin. Mutta kun isäni kuoli, tunsin olevani hyvin yksin. Isäni ja minä olimme läheisiä, eikä minulla enää ollut hänen jatkuvaa esimerkkiään. Tuntui, etten voinut muuta kuin itkeä.

Mutta yhtenä iltana päätin pitää rukouksen. Sydämessäni tunsin Hengen kertovan minulle, etten ollut yksin. Tunnen pelastussuunnitelman. Jeesuksen Kristuksen sovituksen ansiosta tapaan isäni vielä. Tieto siitä, että perheet voivat olla yhdessä ikuisesti, on minulle hyvin tärkeä. Tiedän, että me voimme olla iankaikkinen perhe, koska vanhempani on sinetöity temppelissä.

Kun täytin 12 vuotta, suunnittelin, että menisin temppeliin ensimmäistä kertaa kasteille kuolleiden puolesta. Mutta sitten temppelit suljettiin pandemian vuoksi. Odotan innolla sitä, että pääsen ensimmäistä kertaa temppeliin ja voin tuntea siellä iloa.

Kun veljeni sinetöitiin hänen vaimoonsa, jäin temppelin ulkopuolelle. Mutta myös ulkopuolella tunsin sydämessäni hienon tunteen. Niinpä voin kuvitella, miltä mahtoi tuntua siellä sisällä. Perheeni kertoi minulle, että temppeli on paikka, jossa voimme iloita täydellisestä suunnitelmasta, jonka Jumala on valmistanut meitä varten.

Olen myös oppinut profeettojen opetuksista, että voin solmia temppelissä pyhiä liittoja. Jokainen liitto, jonka solmimme temppelissä, on äärimmäisen tärkeä. Sain temppelisuositukseni, ja maltan tuskin odottaa, että pääsen käyttämään sitä. Tiedän, että jonakin päivänä, kun minut sinetöidään tulevaan vaimooni, voin saada oman iankaikkisen perheeni.

Kirjoittaja asuu Culiacanissa Meksikossa.

Tulosta