2022
Kom Gud nærmere
Juni 2022


»Kom Gud nærmere«, Til styrke for de unge, juni 2022.

Temaet og mig

Unge fortæller om, hvordan de efterlever Unge Kvinders tema og Det Aronske Præstedømmes kvorumstema

Kom Gud nærmere

»Af hele mit hjerte, kraft, sind og styrke vil jeg elske Gud og holde mine pagter.«

Billede
cykel

Min bror var det første medlem af min familie, der tilsluttede sig Kirken. Han var et rigtig godt forbillede for mig. Nogle få år efter, at han var blevet døbt, begyndte hele min familie at lytte til missionærerne. Jeg besluttede mig for at tilslutte mig Kirken, fordi jeg ved, at Jesus Kristus virkelig lever, og dette er hans sande kirke. Da jeg var blevet døbt, føltes det som om, at jeg blev genfødt til et nyt liv. Jeg lovede Gud, at jeg ville holde hans bud. Hvis vi ønsker at vende tilbage til vor himmelske Fader, er vi nødt til at følge hans bud.

Helligånden hjælper os til at holde buddene, ligesom når vi adlyder vores forældre. Jeg kan godt lide at cykle med mine venner. Mine forældre siger, at jeg ikke skal køre for langt væk, men mine venner kan lide at tage på lange ture. En gang inviterede mine venner mig med på en lang tur, men jeg følte, at jeg ikke skulle tage med. Mine venner tog af sted på turen, og en af dem kom til skade. Han fik det senere godt igen, men jeg var glad for, at jeg lyttede til Ånden og adlød mine forældre.

Jeg prøver at føle mig tæt på Gud hver dag. Skrifterne motiverer mig til at gøre det rette. Min familie prøver at bede sammen hver dag. Jeg elsker også at male og tegne. Jeg kan godt lide at tegne Frelseren. Jeg ønsker, at han altid er med mig.

Jeg ved, at min himmelske Fader elsker mig, og jeg elsker ham. Fordi vor himmelske Fader har velsignet mig så meget, ønsker jeg at tage på mission. Jeg vil gerne undervise andre om vor himmelske Fader, og hvad han gør for os.

Vi kan få glæde af evangeliet, og vi kan også dele det med andre.

Forfatteren bor i New Delhi i Indien.

Udskriv