2008
Post
Oktober 2008


Post

De Liahona is ons leven tot zegen

We zijn heel dankbaar dat we de Liahona hier in Vanuatu krijgen. Het is prachtig om over de leden in allerlei landen te lezen en hoe de kerk over de hele wereld in kracht toeneemt. We leren zoveel uit het tijdschrift. Het is ons leven tot zegen, we kunnen er niet genoeg van krijgen.

Amos Tarohati Zoro (Vanuatu)

Pijpleiding naar een bron met zuiver water

Als leerkracht evangelieleer in mijn wijk ben ik heel dankbaar voor de mogelijkheden op www.lds.org. Er is eigenlijk maar heel weinig kerkmateriaal beschikbaar in ons gebied. Via het internet toegang te hebben tot de Schriften en het kerkmateriaal is alsof we onze eigen pijpleiding hebben naar een bron van zuiver water. Uw inspanningen zijn van onschatbare waarde voor de leden hier. Voor hen is het een regelrecht wonder dat ze de boodschap van onze hemelse Vader in hun eigen taal kunnen lezen.

Naam bekend bij de redactie

Woorden voor alle mensen

U weet niet half hoe dankbaar ik ben voor de Liahona. Er staan inspirerende woorden voor alle mensen in, of ze nu lid van de kerk zijn of niet. Uit de boodschappen van het Eerste Presidium proeven wij de liefde die zij voor ons hebben. En Onder heiligen der laatste dagen staat vol met goede voorbeelden die we kunnen volgen. Ik lees het tijdschrift helemaal, omdat ik weet dat de Geest mij dan zal aanraken en mij zal sterken. Het lijdt voor mij geen twijfel dat het tijdschrift mensen raakt door het licht van Christus en ik dank allen die dat mogelijk maken.

Cristophe Jaime (Portugal)

De Liahona is een vriend

Telkens als ik de Liahona lees, weet ik hoe gezegend ik ben dat ik deel uitmaak van het grote werk van de Heer. Mede dankzij de Liahona ben ik een goed lid van de kerk. Ik vind de Liahona een fantastisch zendingsmiddel. We kunnen er anderen mee tot Christus laten komen. De Liahona is een van mijn beste vrienden.

Galsanjamts Dashdavaa (Mongolië)

We hebben broeders en zusters

Ik ben heel dankbaar dat mijn hemelse Vader mij geholpen heeft om zijn kerk te vinden. Ik heb grote waarheden geleerd, ben een beter mens geworden en bereid mij nu voor op het eeuwige leven. Het maakt mij gelukkig dat mijn familie deel uitmaakt van De Kerk van Jezus Christus van de Heiligen der Laatste Dagen en dat we er niet alleen voor staan — dat we broeders en zusters hebben. De kerk is onze steun in moeilijke jaren geweest. We zijn onze hemelse Vader en Jezus Christus dankbaar, alsmede de profeet en de apostelen die ons dienen.

Susanna Martirosova (Armenië)

Afdrukken