2022
FSY 2022 – Stol på Herren
Februar 2022


FSY 2022 – Stol på Herren

FSY-programmet er for deg som er i alderen 14-18 år, og du blir en av 50 000 deltagere verden over. For Skandinavia – Danmark, Island, Norge og Sverige, avholdes FSY i Lund i Sverige 4.-9. juli 2022. FSY står for ”For the strength of Youth” og hensikten er virkelig å hjelpe deg og andre ungdommer i Kirken å finne styrke i Kristus. Høydepunkter i løpet av uken vil være hjemmeaften, danser, et musikkprogram, leker, tjenesteprosjekt, underholdning, god mat og et vitnesbyrdsmøte. Det største utbyttet vil være nye venner, styrkede vitensbyrd og minner for livet. Du kommer til å komme nærmere Kristus og du kommer til å få venner som tror på det samme som deg. Ta med vennene dine fra Unge kvinner eller Unge menn. Venner som ikke er medlemmer av Jesu Kristi Kirke av Siste Dagers Hellige er også velkommen – bare de samtykker i å etterleve Kirkens normer under arrangementet. Ungdomslederne på FSY er valgt ut blant unge voksne fra Skandinavia og deres oppdrag er å hjelpe deg å ha en herlig uke. De fleste av dem har vært på misjon. Hva kommer FSY til å bety for deg? Kom og finn ut! Hold av 4.-9. juli, og meld deg på!

Noen sitater fra tidligere deltagere og ledere på FSY:

”En av de beste erfaringene jeg har hatt.”
”FSY er en unik aktivitet der både deltagere og ledere styrkes og føler Frelserens kjærlighet.”

”FSY hjalp meg å forberede meg til misjonen og ga meg motivasjonen jeg trengte for å tjene.”

”Du lærer ikke bare om Jesus Kristus, du blir kjent med Ham.”

”Den beste uken i mitt liv”

”Mange morsomme aktiviteter. Jeg fikk venner for livet.”

”For meg er FSY den ”hellige lund” der Herren forbereder den oppvoksende generasjonen”.

Skriv ut