2020
Evangeliet: Et anker i en tid med forandring
Desember 2020


Evangeliet: Et anker i en tid med forandring

Bilde
various Christmnas images

I 2020 har vi opplevd naturkatastrofer og en verdensomspennende pandemi. Vi har studert Mormons bok ved hjelp av Kom, følg med meg sammen med våre brødre og søstre, nær og fjern. Vi har stått sammen over hele verden i faste og i tro.

I en verden i forandring kan vi forankre vår sjel til vår Frelser Jesus Kristus og hans gjengitte evangelium. Vi håper disse og andre artikler i dette nummeret vil hjelpe deg å føle julens ånd, Herrens ånd:

  • Eldste D. Todd Christofferson forklarer hvorfor vi trenger en Frelser (se side 12).

  • I “Del Frelserens lys i julen” gir vi noen forslag til omsorgstjeneste i julen (se side 8).

  • Jakob Jones skriver om fire gaver vi kan gi Herren for å innby Den hellige ånds gave i vårt liv (se side 28).

  • Tidligere i år godkjente Det første presidentskap utgivelsen av tre nye tidsskrifter fra Kirken, fra og med neste måned: ett for voksne, ett for ungdom og ett for barn. Disse tidsskriftene vil være tilgjengelige på mange språk og bringe evangeliet til siste dagers hellige rundt om i verden. Ved hjelp av disse nye tidsskriftene vil vi fortsette å høre Herrens røst gjennom hans tjenere og få kontakt med hverandre som medlemmer av en verdensomspennende kirke. (Finn ut mer på side 6.)

God jul fra Liahona-staben

Skriv ut